Kauno Žalgiris: naujienos, diskusijos
Šią temą skiriame Kauno "Žalgirio" komandos aptarimui.
Komentuoti
>> TiMac: Niekur as nerasiau, kad reikia Dimsa proteguoti isskirtinai. Kas liete tas 30min. tai mintis buvo, kad vs Mazeikius 30min. gauna Dimsa, vs kitas komandas 30min. gauna Ulanovas, Lipkevicius. Viskas ne del Dimsos o del superkompensacijos ir organizmo paruosimo kruviams. Jeigu duosi LKL du kartus per 72 valandas Ulanovui po 30min. varyti vien de to, kad jis labiau nusipelnes uz Dimsa, tai atejus EL rungtynems Ulanovas gali buti nuovargio fone. As tenais 30min. skyrimo racionaluma pagrindziau treniruotumo principais. Ir kad Dimsai 30min. galima skirti tam, kad islaikyti sviezius kitus zaidejus.
Siaip viskas gerai su tavo argumentais. Dalis gal tik ne visai man skirta, nes as siaip esu tos nuomones, kad Dimsa reikia skolinti, o ne proteguoti. Variantu yra visokiu Gal Kalev'ui reikia, nes jie tenais 8-iese zaidzia, o VTB lygis Dimsai butu gerai. Gal antra Ispanijos lyga, gal dabartinis Grigonio klubas, norint tikrai butu galima surasti tinkama Dimsai komanda ir gal net veliau ispirka nuplesti. Zaistu Dimsa, tai jauciu ir dabar nba skautus domintu, nes tenasi ypac sureiksminami zaideju fiziniai sugebejimai, greitis, suolis, duomenys pvz. ranku, koju ilgumas ir pan. Daznai net nereikia butu tinkamu zaideju NBA, reikia buti matomu bile pakviestu, bile ispirka sumoketu, bile zaidejo verte pakeltu.
Nelyginu Dimsos su Caboclo ar Nedovic'iumi, bet siemet juk Raptors'ai stipriai surizikavo, nors turbut galejo Caboclo imti ir antrame rate, ir viskas del perspjektyvos ir geru zaidejo duomenu. Nedovic'iu irgi aukstu saukinu pakviete Warrios, nors po sezono atsisveikins su juo, gal net bandys i mainus itraukti. Bet Rytas gi ispirka nuplese. Tiesiog siam momentui nei Dimsai gerai, nei Zalgiriui gerai. Realiai uz treniruotes mokama Dimsai ir tiek.
Siaip viskas gerai su tavo argumentais. Dalis gal tik ne visai man skirta, nes as siaip esu tos nuomones, kad Dimsa reikia skolinti, o ne proteguoti. Variantu yra visokiu Gal Kalev'ui reikia, nes jie tenais 8-iese zaidzia, o VTB lygis Dimsai butu gerai. Gal antra Ispanijos lyga, gal dabartinis Grigonio klubas, norint tikrai butu galima surasti tinkama Dimsai komanda ir gal net veliau ispirka nuplesti. Zaistu Dimsa, tai jauciu ir dabar nba skautus domintu, nes tenasi ypac sureiksminami zaideju fiziniai sugebejimai, greitis, suolis, duomenys pvz. ranku, koju ilgumas ir pan. Daznai net nereikia butu tinkamu zaideju NBA, reikia buti matomu bile pakviestu, bile ispirka sumoketu, bile zaidejo verte pakeltu.
Nelyginu Dimsos su Caboclo ar Nedovic'iumi, bet siemet juk Raptors'ai stipriai surizikavo, nors turbut galejo Caboclo imti ir antrame rate, ir viskas del perspjektyvos ir geru zaidejo duomenu. Nedovic'iu irgi aukstu saukinu pakviete Warrios, nors po sezono atsisveikins su juo, gal net bandys i mainus itraukti. Bet Rytas gi ispirka nuplese. Tiesiog siam momentui nei Dimsai gerai, nei Zalgiriui gerai. Realiai uz treniruotes mokama Dimsai ir tiek.
2014-11-06 02:09:17
Cituoti
Su Kumpiu pavyzdy uzskaitau, geresni palyginima sunku butu rast. Realiai labai panasus tiek stilium, tiek duomenim, tiek turbut ir palei zaidimo IQ.
Siaip as dar misliju, kad gal Dimsui jegos truksta su vyrais zaidziant - gi kudas kai dviratis. Ulia irgi kudas, bet to kojos tvirtos ir ant zemes jis tvirtai stovi.
Siaip as dar misliju, kad gal Dimsui jegos truksta su vyrais zaidziant - gi kudas kai dviratis. Ulia irgi kudas, bet to kojos tvirtos ir ant zemes jis tvirtai stovi.
manutd
is dallies teisingai rasai, bet nu nereikia dirbtinai zaidejo kaip sakant uz pakarpos kelti. Krapikas ne karta minejes, kad visi lygus ir bet kas gali issikovoti minutes ar starto vieta. Ir abejoju ar cia yra pagrindo netiket. Ka jau Ulanovas kazkoks numyletinis ale? Labai abejoju. Tiesiog zmogus dirba, irodo per treniruotes ir gauna vis daugiau zaisti ir zaidzia taip, kad isvykos rungtynese su efes susodina 19 pts ir labai prisideda prie sunkios pergales. Bus vertas Dimsa jo vietos, tai nepergyvenk manau tikrai ja gaus. Tas pats Ulanovas kiek teko girdet vienas labiausiai hardworking komandoj, tai nenuostabu..
is dallies teisingai rasai, bet nu nereikia dirbtinai zaidejo kaip sakant uz pakarpos kelti. Krapikas ne karta minejes, kad visi lygus ir bet kas gali issikovoti minutes ar starto vieta. Ir abejoju ar cia yra pagrindo netiket. Ka jau Ulanovas kazkoks numyletinis ale? Labai abejoju. Tiesiog zmogus dirba, irodo per treniruotes ir gauna vis daugiau zaisti ir zaidzia taip, kad isvykos rungtynese su efes susodina 19 pts ir labai prisideda prie sunkios pergales. Bus vertas Dimsa jo vietos, tai nepergyvenk manau tikrai ja gaus. Tas pats Ulanovas kiek teko girdet vienas labiausiai hardworking komandoj, tai nenuostabu..
>> manutd: Tai Lipke su Ulanovu irgi taip pat savo laika per kelis isejimus isnaudoja, niekas nezaidzia istisai savo laika, cia ne NBA , kur lyderiai su minimaliu poilsiu zaidzia, na taip NBA ir dar laikrasti galime prideti, bet jie del to susidurs su bedom ka ir pats aprasei...
Kitas dalykas, logiskai ziurint pries kokius Mazeikius gal ir verta duoti kokiam Dimsai tas 30 min palakstyti, bet yra komandos vidaus klimato niuansai, kodel Dimsa turetu buti isskirtas is kitu? Nemanau, kad Zalgirio zaidime vykdomoje pilno suoliuko rotacijoje gali reikstis koks nuovargis, taip pagrindinius zaidejus Andersona, Jankuna, ar veteranus galima kiek pataupyti, bet naturalus klausimas gali Lipkei, Ulanovui Milakniui kilti kodel jie savo darbu issikovoje minutes jas turi atiduoti avansu kazkokiam pieniui? Juk jie cia ir ne del malonumo zaidzia, kiekvienas pasirodymas, tai ne tik pasirodymas savo komandos treneriams, sirgaliams, bet ir skautams, agentams, visi dirba del geresnio kontrakto rytojui...
Dar vienas niuansas, Dimsa nera J.V, D-MO, Kleizos lygio megatalentas Europos mastu del, kurio reiktu i kai, kuriuos niuansus nusispjauti
Ir isvis man idomu is kur tos kalbos apie kazkoki Dimsos supertalenta, cia vien del to, akd kai pacukas buvo i keleta stovyklu pakviete ir itrauke i Mock Draft'a? Aisku musu salies purvasklaida irgi savo darba padaro, O siaip siuo metu as galiu isskirti tik fizinius jo duomenis, daugiau ne vienoje zaidimo srityje nematau jokio jo isskirtinumo, mano nuomone neplenciant universalumo, nepagerinus taiklumo jis tebus pagerinta Modesto Kumpio versija irgi bahuriukas su nuostabiais fiziniais duomenimis, maziau ispopsintas variantas.
Kitas dalykas, logiskai ziurint pries kokius Mazeikius gal ir verta duoti kokiam Dimsai tas 30 min palakstyti, bet yra komandos vidaus klimato niuansai, kodel Dimsa turetu buti isskirtas is kitu? Nemanau, kad Zalgirio zaidime vykdomoje pilno suoliuko rotacijoje gali reikstis koks nuovargis, taip pagrindinius zaidejus Andersona, Jankuna, ar veteranus galima kiek pataupyti, bet naturalus klausimas gali Lipkei, Ulanovui Milakniui kilti kodel jie savo darbu issikovoje minutes jas turi atiduoti avansu kazkokiam pieniui? Juk jie cia ir ne del malonumo zaidzia, kiekvienas pasirodymas, tai ne tik pasirodymas savo komandos treneriams, sirgaliams, bet ir skautams, agentams, visi dirba del geresnio kontrakto rytojui...
Dar vienas niuansas, Dimsa nera J.V, D-MO, Kleizos lygio megatalentas Europos mastu del, kurio reiktu i kai, kuriuos niuansus nusispjauti
Ir isvis man idomu is kur tos kalbos apie kazkoki Dimsos supertalenta, cia vien del to, akd kai pacukas buvo i keleta stovyklu pakviete ir itrauke i Mock Draft'a? Aisku musu salies purvasklaida irgi savo darba padaro, O siaip siuo metu as galiu isskirti tik fizinius jo duomenis, daugiau ne vienoje zaidimo srityje nematau jokio jo isskirtinumo, mano nuomone neplenciant universalumo, nepagerinus taiklumo jis tebus pagerinta Modesto Kumpio versija irgi bahuriukas su nuostabiais fiziniais duomenimis, maziau ispopsintas variantas.
>> Kardinolas: Koks juokingas tas tavo pavyzdys su darbu :DDDD negalima iprasto darbo su sportu lyginti, visai kiti principai. Darbe juk nebuna treniruociu, ir veliau nebuna rungtyniu, tenais is esmes visuomet rungtynes. Tad tas tavo pavyzdys labiau tiktu Kobe'i Bryant'ui, ale tau nekrenta Kobe, tai tu dazniau metyk, kad pagautum metima. O Dimsai niekas is cia esanciu nesiulo neadekvaciai kamuolio i rankas pasuoti ar pan.
>> TiMac: Matai Dimsa zaidzia tas 11min. bet dazniausiai per du ar tris kartus jas zaidzia, kas esat zaide krepsini, tai zinote, kad ne suns papas ritma pagauti kaip tave imeta i aikste ir po poros minuciu keicia. Krapikas paskutines kelias rungtynes Vene ir Dimsa leidzia antro kelinio gale kartais ant 1:14 kartais ant 14-19 sekundziu, kartais ant poros minuciu. Ka jau tenais zaidejas turi stebuklingo parodyti, kad Trecia kelini nuo pradzios pradetu? Manau ir pora tritaskiu nieko nepakeistu. Ypac, kad per pora minuciu ir kamuolys iki taves gali neateiti.
Tas pasiulymas leisti zaidejams kartas nuo karto po 30min. pazaisti yra 100% logiskas is treniruotumo puses. Pvz. Zalgiris turi rungtynes sestadienis LKL, Pirmadienis LKL, Penktadienis EL. Tai tegu Sestadieni vieni zaidzia po 30min. pirmadieni kiti po 30min. visi bus Superkompensacijoje ant Penktadienio EL. Jeigu kas nezino kas ta superkompensacija tai pasidomekit as suprantu, kad ne visi esate Treneriais dirbe ar dirbate. Paprastai pasakius superkompensacija yra kai po rimtos treniruotes/rungtyniu organizmas atsigauna virs savo galimybiu t.y. patobuleja, todel reikia visuomet taikyti ant superkompensacijos.
Geriausi maratono begikai distancijos pradzioje daznai bega tempu virs savo galimybiu(t.y. tokiu tempu kokiu visos distancijos neisbegtu). Kodel jie taip daro? Atsakymas, kad nuteikti organizma ilgam, intencyviam darbui. Nes organizmas visuomet duoda griztamaji rysi. Jeigu organizmo nenuteiksi ilgam, intencyviam darbui, tai jis gali tave ir pavesti. Todel zaidejams suteikimas 30min. per rungtynes, viena diena vieniems, kita kitiems is esmes butu geras sveikintinas, logiskas dalykas nes nuteiktu organizma rimtiems kruviams ateityje. Nes jeigu to nedarai, viskas atsiremiai i adaptacija, organizmas adaptuojasi zaisti po 11-20min. ir jeigu viena diena tektu zaisti ilgiau, zaidejui gali buti fiziskai per sudetinga. Zaidimas po 11-20min. tai is esmes yra treniruotumo palaikymas, o zaidimas viena diena po 30min, kita po 5-10min tik prasibegiojimui jau galetu issaukti superkompensacija, kurios metu zaidejas fiziskai tobuleja.
Tai niekuo nepanasu i Seskaus filosofija, kur pagrindiniai diena is dienos po 30min. varo, tai anksciau ar veliau issauks formos bangavimus gali net stresines traumos prasideti.
>> TiMac: Matai Dimsa zaidzia tas 11min. bet dazniausiai per du ar tris kartus jas zaidzia, kas esat zaide krepsini, tai zinote, kad ne suns papas ritma pagauti kaip tave imeta i aikste ir po poros minuciu keicia. Krapikas paskutines kelias rungtynes Vene ir Dimsa leidzia antro kelinio gale kartais ant 1:14 kartais ant 14-19 sekundziu, kartais ant poros minuciu. Ka jau tenais zaidejas turi stebuklingo parodyti, kad Trecia kelini nuo pradzios pradetu? Manau ir pora tritaskiu nieko nepakeistu. Ypac, kad per pora minuciu ir kamuolys iki taves gali neateiti.
Tas pasiulymas leisti zaidejams kartas nuo karto po 30min. pazaisti yra 100% logiskas is treniruotumo puses. Pvz. Zalgiris turi rungtynes sestadienis LKL, Pirmadienis LKL, Penktadienis EL. Tai tegu Sestadieni vieni zaidzia po 30min. pirmadieni kiti po 30min. visi bus Superkompensacijoje ant Penktadienio EL. Jeigu kas nezino kas ta superkompensacija tai pasidomekit as suprantu, kad ne visi esate Treneriais dirbe ar dirbate. Paprastai pasakius superkompensacija yra kai po rimtos treniruotes/rungtyniu organizmas atsigauna virs savo galimybiu t.y. patobuleja, todel reikia visuomet taikyti ant superkompensacijos.
Geriausi maratono begikai distancijos pradzioje daznai bega tempu virs savo galimybiu(t.y. tokiu tempu kokiu visos distancijos neisbegtu). Kodel jie taip daro? Atsakymas, kad nuteikti organizma ilgam, intencyviam darbui. Nes organizmas visuomet duoda griztamaji rysi. Jeigu organizmo nenuteiksi ilgam, intencyviam darbui, tai jis gali tave ir pavesti. Todel zaidejams suteikimas 30min. per rungtynes, viena diena vieniems, kita kitiems is esmes butu geras sveikintinas, logiskas dalykas nes nuteiktu organizma rimtiems kruviams ateityje. Nes jeigu to nedarai, viskas atsiremiai i adaptacija, organizmas adaptuojasi zaisti po 11-20min. ir jeigu viena diena tektu zaisti ilgiau, zaidejui gali buti fiziskai per sudetinga. Zaidimas po 11-20min. tai is esmes yra treniruotumo palaikymas, o zaidimas viena diena po 30min, kita po 5-10min tik prasibegiojimui jau galetu issaukti superkompensacija, kurios metu zaidejas fiziskai tobuleja.
Tai niekuo nepanasu i Seskaus filosofija, kur pagrindiniai diena is dienos po 30min. varo, tai anksciau ar veliau issauks formos bangavimus gali net stresines traumos prasideti.
2014-11-05 20:48:08
Cituoti
Kas del Dimsos, tai labai geri Treisio ir Kardinolo komentarai - viskas sudeliota i lentyneles, nera ka bepridurt. Realiai issemta tema.
>> vilius015:
Tikrai taip. Bet manyčiau ryt bus paskelbta prekyba, nes atsiėmimas abonentų turėtojams buvo tik iki šiandien, tai gal vis dėl to likutį parduos.
Tikrai taip. Bet manyčiau ryt bus paskelbta prekyba, nes atsiėmimas abonentų turėtojams buvo tik iki šiandien, tai gal vis dėl to likutį parduos.
O y maca sporto haleje bus ileisti fanai ar tik tie kurie abonimentus turejo?
>> skiela: sutinku, tamsta rašote taip, kad tikrai ne kiekvienam suprantama.
>> skiela: tu nejuokauk su tom 30min.. zaidejai cia kritiniu atveju tik tiek losia, jeigu nera i ka pakeisti arba treneris nerimtas. 11min kaip startuoliui yra labai gerai.
As jau dabar matau, kaip butu jeigu tarkim Dimsa lostu ir nepateisintu daugelio lukesciu "na.... ta Dimsa lop... Krapikas laiko", "dalbaj.... Krapikas, Sara geriau leist", "tam Dimsai RKL'e lost" ir t.t.
Tegul jis per siuos metus, bent treniruotese irodo, kad vertas daugiau laiko, tai galima kazka dar apie ji ir kalbet, bet pakolkas tai yra toks koki ji matom. Matem ir vasara su bendramziais, kur nesamones dare ir visai nezibejo, matem ir Zalgiryje pernai, bei siemet. Nieko jis daugiau nesugeba ir neprisigalvokit nesamoniu, kad jis kazka gali nuveikti. Jeigu Milas ir jauniausieji nuo pernai padare dideli suoli, tai sitas per kelis metus ta pati s... mala atsiprasant ir kaip jus to nematot? Kiekvienais metais vel bus sakoma, kad turi potencialo, taip kol sueis 27metai. Galiu duot b... nukirst, kad jis sita sezona ir isliks toks kelmas, koks ir buvo. As jau geriau statyciau uz Milo dar didesni zingsni i prieki, nei uz to Dimsos.
As jau dabar matau, kaip butu jeigu tarkim Dimsa lostu ir nepateisintu daugelio lukesciu "na.... ta Dimsa lop... Krapikas laiko", "dalbaj.... Krapikas, Sara geriau leist", "tam Dimsai RKL'e lost" ir t.t.
Tegul jis per siuos metus, bent treniruotese irodo, kad vertas daugiau laiko, tai galima kazka dar apie ji ir kalbet, bet pakolkas tai yra toks koki ji matom. Matem ir vasara su bendramziais, kur nesamones dare ir visai nezibejo, matem ir Zalgiryje pernai, bei siemet. Nieko jis daugiau nesugeba ir neprisigalvokit nesamoniu, kad jis kazka gali nuveikti. Jeigu Milas ir jauniausieji nuo pernai padare dideli suoli, tai sitas per kelis metus ta pati s... mala atsiprasant ir kaip jus to nematot? Kiekvienais metais vel bus sakoma, kad turi potencialo, taip kol sueis 27metai. Galiu duot b... nukirst, kad jis sita sezona ir isliks toks kelmas, koks ir buvo. As jau geriau statyciau uz Milo dar didesni zingsni i prieki, nei uz to Dimsos.
2014-11-05 15:58:21
Cituoti
Kardinolas:
Su TiMac mes tai susišnekam. O va kai kam tai reiktų ne tik perskaityti, bet ir suprasti kas parašyta.
Su TiMac mes tai susišnekam. O va kai kam tai reiktų ne tik perskaityti, bet ir suprasti kas parašyta.
ka cia diskutuot apie kazkoki prospekta,jei tik prie plazos produktyviai minutes isnauduodavo, o tas buvo dar ir del nerasytos taisykles deka - naujai imestas is nkl, noras pasirodyt, plius tuo metu prie komandos salyginai aukstesnes nei top 16 ir tas jo energijos proverzis buvo tinkamai panauduotas. Nuo to laiko nieko aplamai neparodo. Tais metais nors nebijodavo mest nuo troices ir pataikydavo, o dabar sis elementas pranykes. Aplamai ka cia sneket,kai Lipke gaves savo progas jas isnauduoja ir nedvejodamas meta, o kas svarbia tai kad metima kardinaliai paslifaves nuo pirmu dienu. Bl cia prie plazos laiku bete pacanai stebedavos kaip cia jis paimtas i sudeti, nors tarp ju visiskai neissiskirdavo..
>> TiMac: nekreipk dėmesio į skielos svaičiojimus.
Čia panašiai kaip darbe blogam darbuotojui sakytum: "nu jo, truputį neina tau čia darbas, bet turi potencialą, tai gal va padirbėk su geresniu klientu, dar administratorė tau pagelbės" - kur čia taip būna? Aš irgi norėčiau.
Skiela, jau vien tai, kad pateko į pagrindinę sudėtį žaidėjui ir yra tas šansas. O ar jis juo pasinaudos, sunkiai dirbdamas, ar ne, priklauso tik nuo jo darbo ir talento. Jei nesugebi nukonkuruoti kitų, tai sorry, it's just business ir ate.
Nevykėliams, tinginiams ir kitokiems pagrindinėje sudėtyje vietos neturėtų būti.
Vidutiniškai žaisti 12 minučių ir taip yra daug. Daugiau, negu pakankamai, kad rezultatus rodyti.
Čia panašiai kaip darbe blogam darbuotojui sakytum: "nu jo, truputį neina tau čia darbas, bet turi potencialą, tai gal va padirbėk su geresniu klientu, dar administratorė tau pagelbės" - kur čia taip būna? Aš irgi norėčiau.
Skiela, jau vien tai, kad pateko į pagrindinę sudėtį žaidėjui ir yra tas šansas. O ar jis juo pasinaudos, sunkiai dirbdamas, ar ne, priklauso tik nuo jo darbo ir talento. Jei nesugebi nukonkuruoti kitų, tai sorry, it's just business ir ate.
Nevykėliams, tinginiams ir kitokiems pagrindinėje sudėtyje vietos neturėtų būti.
Vidutiniškai žaisti 12 minučių ir taip yra daug. Daugiau, negu pakankamai, kad rezultatus rodyti.
būtent, kad dabar tai jau nereikia lapukų visokių atsiminti, kas kiek vertas, tas tiek žaidžia, nu niekaip neįtikintų, kad kažkas sodinamas dirbtinai, jei atrodo geriau už savo oponentą...
>> red_devil: as lygiai taip pat manau, kad viskas pagal zaidimo lygi sudeliota teisingai ir jei tarkim isejes Dimsa suzaistu gerai tikrai nemanau, kad butu dirbtinai sodinamas ant suolo.
TiMac tai butent, ir tos minutes ka surasei yra visiskai saziningos ir pagal ju rodoma lygi, ir nematau, kad kita sezona butu kitaip, nes kiek atsimenu, lipke dar tures garantuota 1 m. sutarti kitam sezonui, milaknis turi +1, o ulanovo sena sutartis lyg ir baigsis po sio sezono, bet net neabejoju rasysis nauja, taip pat neabejoju, kad arba susigrazins pociu, ar ims kazkoki legioneriu i sg/sf pozicija ir kitam sezonui, tad dimsai daug minuciu nera ir netolimai ateiciai, nebent pats jas savo zaidimu issikovotu, tada gal is lipkes ir galetu atimti viena kita minute...
nuvalkiota ar nenuvalkiota, bet teisinga ir tiek...įrodinėti turi per treniruotes, om ir nėra taip, kad žaisti visai negautų, tad treneriai mato, ką jis įrodinėja...
2014-11-05 12:08:57
Cituoti
"turi dirbt ir įrodyt ko esi vertas"
Čia tokia nuvalkiota ir tiek elementari frazė, kad nėra ko kartoti. Visiems puikiai suprantama ir žinoma. Tas pats kas kad pirma abėcėlės raidė "A", kad sakinio pirmas žodis iš didžiosios raidės prasideda ir pan.
Čia tokia nuvalkiota ir tiek elementari frazė, kad nėra ko kartoti. Visiems puikiai suprantama ir žinoma. Tas pats kas kad pirma abėcėlės raidė "A", kad sakinio pirmas žodis iš didžiosios raidės prasideda ir pan.
2014-11-05 12:01:31
Cituoti
Apie nieką čia jau mes.
Bei 30 min tai negi tu galvoji, kad aš kažkokius lapelius su konkrečiomis minutėmis keitimui numatytomis. Ne. Tiesiog, kad tai būtų jo varžybos ir jo laikas pagauti ritmą, o ne tik epizodinis konkretus vaidmuo ar poilsio min stipresniems. Bei net jam gali būti sunku virš 30 min lošti, nes tike neturėdavo net Ž2.
Daugiau nekomentuosiu, nes dėl minučių čia galima ir santykius išvedžioti ir pan. O jis tikrai nėra nurašytas. Ir nesu linkęs galvoti, kad šiai dienai reikia jį skolinti, o laikas parodys.
Bei 30 min tai negi tu galvoji, kad aš kažkokius lapelius su konkrečiomis minutėmis keitimui numatytomis. Ne. Tiesiog, kad tai būtų jo varžybos ir jo laikas pagauti ritmą, o ne tik epizodinis konkretus vaidmuo ar poilsio min stipresniems. Bei net jam gali būti sunku virš 30 min lošti, nes tike neturėdavo net Ž2.
Daugiau nekomentuosiu, nes dėl minučių čia galima ir santykius išvedžioti ir pan. O jis tikrai nėra nurašytas. Ir nesu linkęs galvoti, kad šiai dienai reikia jį skolinti, o laikas parodys.
2014-11-05 11:59:37
Cituoti
>> TiMac: pritariu, kad turi dirbt ir irodyt ko esi vertas. Jau kelinti metai Zalgiris suteikia visciukam inkubatoriaus salygas ir dar praeis daug laiko, kol koks padoresnis eurolygos lygio grajokas issiris.
2014-11-05 11:54:05
Cituoti
Man atrodo, kad jei Ulanovas ar Milaknis prieš Pasvalį ar Mažeikius sužais retsykiais ne 20-25 min, o 5 min nieko neatsitiks.
Kai būsim garantuoti dėl patekimo į top16 ar kiek vėliau net visai tai realu. Nes nebus taip svarbu pagrindiniams įgauti išlaikyti firmą, o gruodžio sausio mėn panašu, kad susistums daug varžybų LKLe.
Kai būsim garantuoti dėl patekimo į top16 ar kiek vėliau net visai tai realu. Nes nebus taip svarbu pagrindiniams įgauti išlaikyti firmą, o gruodžio sausio mėn panašu, kad susistums daug varžybų LKLe.
>> skiela: Tai gal ir bus tas sansas pasizaisti 30 min, bet siaip niekas isvis tiek laiko negauna, Andersonas daugiausiai laiko praleidzia apie 23 minutes losia.
Jei lyginant su tiesioginiais konkurentais:
Dimsa - vidutiniskai 11,5 min.
Ulanovas - 18 min
Lipkevicius - 13 min
Milaknis - 22 min
Tai nera kazkokio jau milzinisko skirtumo tarp Dimsos ir Lipkes su Ulanovu, cia jau tik kaip kas ta laika isnaudoja.
Jei lyginant su tiesioginiais konkurentais:
Dimsa - vidutiniskai 11,5 min.
Ulanovas - 18 min
Lipkevicius - 13 min
Milaknis - 22 min
Tai nera kazkokio jau milzinisko skirtumo tarp Dimsos ir Lipkes su Ulanovu, cia jau tik kaip kas ta laika isnaudoja.
2014-11-05 11:45:32
Cituoti
TiMac toks įspūdis, kad leki su fūra nuokalnėn ir stabdžiai neveikia. Iš nieko aš laiko nei atimti siūliau nei ką. Parašiau savo nuomonę, kad turėtų gauti ŠANSĄ per 1,5 metų ir taip tikrai galvoju, nes aklas gali nematyti puikių fizinių savybių krepšiniui. O kad pats prie to daugiausiai turi prisidėti niekam nekyla abejonių. Jei žodis šansas toks baisus arba tu tai interpretuoji kaip 10 min EL ar su Juventus ar Rytu po 30 min tai ne taip.
Kaip kiek kitame kontekste rašė Manutd tiesiog prie progos prieš LKL vidutiniokus ir dugną suteikti tarkime kartą mėn 30min.
Kaip kiek kitame kontekste rašė Manutd tiesiog prie progos prieš LKL vidutiniokus ir dugną suteikti tarkime kartą mėn 30min.
>> skiela: Tai kas jam trukdo Lipke/Ulanova/Milakni nukonkuruoti? dirbk juodai ir irodyk, kad esi pranasesni, normali konkurensija, jei jos neatlaikai tai jau ne treneriu beda, cia jau asmenines zaidejo bedos, Zalgiris jau suteike Dimsai sansa, jis is viso to burio jaunuoliu buvo paimtas i pagrindine komanda, toliau jau zaidejo reikalas kaip tu tuom pasinaudosi, pasikartosiu jau kelinta karta, kad jokiu avansiniu minuciu uz kazkoki "potenciala", "isivaziduoajama talenta" negali buti, kodel tarkim is Milaknio, kuris matosi per tarpsezoni ne bamba degino dabar reiktu atimti laika del Dimsos?
2014-11-05 11:24:33
Cituoti
Jei kokia Šventa Dvasia įpūstų T.Dimšai per naktį taiklesnį metimą, jis per mėnesį pakiltų keleriom pakopom į viršų. O kol kas stebėsim.
2014-11-05 11:22:55
Cituoti
Red_devil, dėl Lekavičiaus rašiau. Jei nepaveda atmintis tai Lukas net už metų vyresnių rinktinę yra varęs t.y. vieną vasarą dvi rinktinės. Jei žiūrėti ne bendrus status, o naudingumo indeksą tai U16 ar U17 Lekavičius buvo visada pastebimas ir vienas geresnių. Dimša ne.
Ne rodiklis kiek ten NKL ko yra. Dimša pasižymi išskirtiniais fiziniais duomenimis ir gali žaisti komandiškai. jam vienas geras sezonas kur lenkė daugėlį buvo Ž2 2012/2013 o tuo metu konkurencija ten buvo didelė ir nepasimetė. Nei aš jį aukštinu nei keikiu, bet savo šansą jis turėtų gauti per ateinančius 1,5 sezono Žalgiryje.
Ne rodiklis kiek ten NKL ko yra. Dimša pasižymi išskirtiniais fiziniais duomenimis ir gali žaisti komandiškai. jam vienas geras sezonas kur lenkė daugėlį buvo Ž2 2012/2013 o tuo metu konkurencija ten buvo didelė ir nepasimetė. Nei aš jį aukštinu nei keikiu, bet savo šansą jis turėtų gauti per ateinančius 1,5 sezono Žalgiryje.
>> skiela: jo su "fantastisku" pataikymu :) daugiausiai metimu atliekantis zaidejas ir tuo ryskiai piktnaudziaujantis, 18 buvo labai perspektyvus, tik gaila, kad ir liko tuose astuonioliktuose metuose, o traukinys nuvaziavo kol savimi gerejosi ir kiek atsainiai i juoda darba treniruotese ziurejo. Fiziskai turi nuostabius duomenis, bet tokiu as galiu ir is NKL nurodyti bent kelis, kol galvoje nesusitvarkys ir nesugebes isipaisyti i protinga zaidimo schema tol jis ir liks ant suolo, kam treneriui zaidejas aiksteje, kuris griauna trenerio pastayta zaidima? Jei jis tinkamas tik begalviam begimui, tai taip jam metas krautis smutkes, jei nori aukstam lygyje zaisti ri tapti naudingu zaidej, teks tapti universalesniu zaideju
2014-11-05 10:04:32
Cituoti
Pasaulio bronza, U19 2013.
http://prague2013.fiba.com/pages/eng/fe/13/ fu19m/team/p/eid/9616/lid//orderby//rid//sid/9616/ tid/2135/profile.html
Dar prieš metus ar du geresnius status turėjo.
http://prague2013.fiba.com/pages/eng/fe/13/ fu19m/team/p/eid/9616/lid//orderby//rid//sid/9616/ tid/2135/profile.html
Dar prieš metus ar du geresnius status turėjo.
Nu del jaunimo rinktiniu tai nesutinku, visada savo kartoje su grigoniu buvo tos kartos lyderiai, va lekavicius tai tikrai nebudavo lyderis, todel ir sunkiai tikejau jo atsiskleidimu vyru krepsinyje, bet ziuriu didelis noras ir uzsispyrimas dave savo
2014-11-05 09:26:28
Cituoti
Apart duomenu nieko gero nera pas ta Dimsa, jei imt jaunimo rinktines, tai jis ten isvis niekad nebuvo lyderis net, nera nei vienam champe rinkes 10eff ar daugiau, zodziu matyt zinai kazka daugiau nei as. Belieka tik pritart Timac, kuris sake, kad Dimsa vienas labiausiai pervertintu zaideju Lietuvoje dabar.
O lubos jam cia ir yra, but Zalgirio 11-12 zaideju + jaunas yra, gal isaugs is jo dar koks Lipkeviciaus lygio zaidejas, kelis metus pasitrynus su Zalgirio komanda.
O lubos jam cia ir yra, but Zalgirio 11-12 zaideju + jaunas yra, gal isaugs is jo dar koks Lipkeviciaus lygio zaidejas, kelis metus pasitrynus su Zalgirio komanda.
Puslapiai:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
Naujienos ir pranešimai iš krepšinio pasaulio
Ką šiuo metu klausotės? (2364)
Siekiant atkurti senosios versijos turini ir diskusijas, sukuriau jusu jau speta pamegti tema. Taigi visi melomanai maloniai laukiami su savo zanro repertuarais.https://www.youtube.com/watch?v=5_LxyhC
Viskas apie lazybas: dienos statymai, prognozes, laimejimai, lazybu punktai ir t.t (212)
Diskutuojam apie lazybas ;)
Vilniaus Lietuvos rytas: naujienos, diskusijos (827)
Vilniaus Lietuvos ryto komandos naujienų aptarimas
NBA 2014-2015 (1022)
Diskusija skirta aptarti NBA 2014-2015 sezoną
EuroBasket 2015 (56)
EuroBasket 2015 diskusijos, rinktinių bei žaidėjų apžvalgosOficialus puslapis: http://www.eurobasket2015.org/Kokios būtų jūsų prognozės ir pamastymai?
Nauja Eurobasket.lt versija (755)
Paleidžiame naują eurobasket.lt programinę versiją. Kol kas - testuojame
Klaipėdos Neptūnas: naujienos, diskusijos (82)
Bandau pakurti diskusijos temą apie Neptūną.
Statymai, patarimai, pagalba (34)
Statymai, lažybų patarimai, nuomonės, bei sezoninės diskusijos apie krepšinį, sportines formas, traumos, galimybes ir visą kitą kas liečia sporto ir lažybų pasaulį.Didžiausia Lietuvos
Užeik papliotkinsim (15)
Trumpai dRUTAI linksmai rIMTAI, apie viska ir nIEKA! Pirmiausia buva ZODIS .,,,,,. po to seke SoDOMA ir GoMORA, po to zmones isrado aUKSA, eme slept jy dantyse, atsirado ir dVIRATIS, eme i visi savus tarpkojus
NCAA 2014-2015 (72)
Kadangi šiemet turbūt atsiras nemažai norinčių sekt Domanto žaidimą Gonzagoj, manau verta turėt atskirą temą.
Krepšinio apklausa (8)
Nedidelė apklausahttp://apklausa.lt/f/krepsinio-zurnalas-7jw5ewm.fullpage
Eurolygos nugalėtojas (11)
Siūlau pasisakyti už vienintelę komanda, aš manau, kad CSKA
ESPN Fantasy league (120)
Sveiki,Ar butu aktyviu NBA fanu, kurie noretu sudalyvauti ESPN Fantasy manager'yje? Pakurciau Eurobasket.lt lyga. Kartroju reikia zmoniu, kurie butu aktyvus ir nemestu visko po poros savaiciu.Lauksiu
World Cup 2014 Spain (87)
na ka, matau niekas neuzvede temos, bandysiu as.Delfi yra labai idomus interviu su Kazlausku. Atskleidzia idomiu praeities detaliu ir kodel zaidimas dabar toks sunkus.
Vartotojo meniu
Diskusijos
Viskas apie lazybas: dienos statymai, prognozes, laimejimai, lazybu punktai ir t.t (212) 01.09 13:45
Apie
Draugaukime